paulienvervoort.reismee.nl

dat scheelde maar een haartje...

... of ik lag met mijn smoel tegen de grond :). Ok, dat is misschien een beetje overdreven, maar de tocht die ik achterop de 'bike' heb uitgezeten, was zeker niet zonder gevaar! Samen met father Renato (die overigens zelf met een brommer reed, van een hippe pastoor gesproken!), ben ik de scholen in Alori en Ajib (wat nog in Bafut ligt) gaan bezoeken. Het was een hels, maar zalig avontuur. Hels, ja... je had het gewoon moeten zien, die afdalingen, rotsblokken. Ik durfde soms amper te kijken. Maar zo mooi! Dus kon ik het eigenlijk ook niet laten om stiekem foto's te nemen onderweg. Prachtige natuur, wauw. Geel zand, bruin zand, wit zand.... Zowat alles gezien :). Op een gegeven moment waren we volledig omgeven door bergen. Fantastisch. Ik had er zeker geen spijt van dat ik 2uur heen en 2 uur terug achterop heb moeten zitten (mijn geliefde achterste misschien wel...)

Reacties

Reacties

Jeannine

Hey Paulien

zijn juist terug van een wandeling in Brecht, en zijn daarna nog iets gaan drinken in Westmall bij de paters, en als ik las "dat scheelde geen haar" was ik wel geschrokken ik dacht wat heeft ze nu voor, maar het was maar een helse rit op den brommer.
en je hebt genoten van de mooie natuur, ben wel een beetje jaloers ik wacht vol ongeduld naar de foto's , en je zeer gat, dat ben je morgen vergeten geniet maar goe ginder van de mooie natuur, en nog veel van die plezante ritjes met father Renato
groetjes Jeannine xxx

Emilie

hahaha, bilspieren goed getraind! ;)
ik ben benieuwd naar de fotos!

Veerle

Hihi, grappige post.
Al goed dat het zicht u wat kon afleiden van het gevoel :p. Fijn dat ge precies toch nog heel wat verrassende dingen ziet en doet :).

jonas

Weeew vetjes, ook salto's gemaakt ?

mama

We komen juist terug van een bezoekje aan oma en zij had je blog al gelezen voor ons. Papa en Maxim hebben haar getoond hoe ze je foto's op Facebook kan bekijken.
Het was een mooie tekst en dat doet deugd om te lezen.
Ik heb Cari gezien op de Zumba-les, ze vroeg naar jou en Anne op de volleybal, vroeg ook naar jou.groetjes van ons allemaal en tot schrijfs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!